Το όνομα Ηρακλής σημαίνει το Κλέος της Ήρας (δηλαδή της Ψυχής). Ο πατέρας του είναι θείος (Δίας) και η μητέρα του γήινη (Αλκμήνη), συμβολισμός που βρίσκουμε σε όλους τους Υιούς του Θεού (δυαδικότητα). Έχει δίδυμο αδερφό - η γήινη πλευρά του είναι ο Ιφικλής, καθώς δεν είχαν και οι δυο πατέρα το Δία- (δυαδικότητα και πάλι)..
«Αυτή είναι η μεγάλη κατανόηση που φθάνει σε κάθε αναπτυγμένο και με αυτεπίγνωση ανθρώπινο ον. Αντιλαμβάνεται ότι έχει συνείδηση των δυο όψεων που συναντώνται στη Φύση του.» (προσωπικότητα και πνευματική φύση)
Ο Ηρακλής αντιπροσωπεύει τον ενσαρκωθέντα αλλά μη τελειοποιηθέντα Υιό του Θεού, που με τη θέλησή του υποτάσσει σε πειθαρχία την κατώτερη φύση του, προκειμένου να προκαλέσει την φανέρωση της Θεότητας. Αντιπροσωπεύει επομένως τον κάθε ζηλωτή και την πορεία του στην Ατραπό. Σε κάθε πέρασμά του από τα 12 σημεία του ζωδιακού αποκτά κάποια νέα γνώση για τον εαυτό του, εκφράζοντας παράλληλα τα χαρακτηριστικά του αντίστοιχου σημείου. Το ζωδιακό σημείο λοιπόν, μας δίνει το πεδίο της δραστηριότητας της ψυχής και ο άθλος το έργο του μαθητή που ζει στο φυσικό πεδίο.
Όπως γράφει η Μπέιλι : «Καθένας μας είναι Ηρακλής, σε μια εμβρυώδη κατάσταση και καθένας μας αντιμετωπίζει τους ίδιους άθλους, καθένας μας έχει τον ίδιο στόχο να επιτύχει και τον ίδιο κύκλο του Ζωδιακού να διαγράψει.»
Ηρακλής, είναι η αφυπνισμένη ψυχή, ό αρχετυπικός ήρωας που, ακολουθεί τον αληθινό Δρόμο, αναστρέφει τη συνήθη πορεία και μιλώντας σχηματικά, πηγαίνει αντίθετα στο ρεύμα.
Ανέλαβε τους δώδεκα άθλους (ζωδιακός) για να να καταδείξει τις ικανότητές του με την υπόσχεση ότι αν τους εκπληρώσει θα εισέρθει εξαγνιστεί έτσι ώστε να εισέλθει τελικά στο βασίλειο των Θεών.
Υιός θεoύ, εξοπλίστηκε με όλες τις Θείες δυνάμεις, αν και δε γνωρίζε πώς να τις χρησιμοποιήσει. Πελέκησε για τον εαυτό του, το ρόπαλο της δικής του προσπάθειας, ανήλθε συμβολικά στο σταυρό, το σταθερό σταυρό των ουρανών και επέμεινε πνευματικά πάνω σ’ αυτόν, έως ότου ότου εκπληρωθεί και ο τελευταίος άθλος.
Ο Ηρακλής είναι πια Κοσμοσωτήρας. Δρα ως μεταβιβαστής φωτός και ως μετασχηματιστής. Έχει ξεπεράσει το ανθρώπινο και τοποθετείται πια στο Θείο.
Θάνατος της προσωπικότητας. Το τέλος του ζωδιακού κύκλου.
mythagogia.blogspot.gr
«Αυτή είναι η μεγάλη κατανόηση που φθάνει σε κάθε αναπτυγμένο και με αυτεπίγνωση ανθρώπινο ον. Αντιλαμβάνεται ότι έχει συνείδηση των δυο όψεων που συναντώνται στη Φύση του.» (προσωπικότητα και πνευματική φύση)
Ο Ηρακλής αντιπροσωπεύει τον ενσαρκωθέντα αλλά μη τελειοποιηθέντα Υιό του Θεού, που με τη θέλησή του υποτάσσει σε πειθαρχία την κατώτερη φύση του, προκειμένου να προκαλέσει την φανέρωση της Θεότητας. Αντιπροσωπεύει επομένως τον κάθε ζηλωτή και την πορεία του στην Ατραπό. Σε κάθε πέρασμά του από τα 12 σημεία του ζωδιακού αποκτά κάποια νέα γνώση για τον εαυτό του, εκφράζοντας παράλληλα τα χαρακτηριστικά του αντίστοιχου σημείου. Το ζωδιακό σημείο λοιπόν, μας δίνει το πεδίο της δραστηριότητας της ψυχής και ο άθλος το έργο του μαθητή που ζει στο φυσικό πεδίο.
Όπως γράφει η Μπέιλι : «Καθένας μας είναι Ηρακλής, σε μια εμβρυώδη κατάσταση και καθένας μας αντιμετωπίζει τους ίδιους άθλους, καθένας μας έχει τον ίδιο στόχο να επιτύχει και τον ίδιο κύκλο του Ζωδιακού να διαγράψει.»
Ηρακλής, είναι η αφυπνισμένη ψυχή, ό αρχετυπικός ήρωας που, ακολουθεί τον αληθινό Δρόμο, αναστρέφει τη συνήθη πορεία και μιλώντας σχηματικά, πηγαίνει αντίθετα στο ρεύμα.
Ανέλαβε τους δώδεκα άθλους (ζωδιακός) για να να καταδείξει τις ικανότητές του με την υπόσχεση ότι αν τους εκπληρώσει θα εισέρθει εξαγνιστεί έτσι ώστε να εισέλθει τελικά στο βασίλειο των Θεών.
Υιός θεoύ, εξοπλίστηκε με όλες τις Θείες δυνάμεις, αν και δε γνωρίζε πώς να τις χρησιμοποιήσει. Πελέκησε για τον εαυτό του, το ρόπαλο της δικής του προσπάθειας, ανήλθε συμβολικά στο σταυρό, το σταθερό σταυρό των ουρανών και επέμεινε πνευματικά πάνω σ’ αυτόν, έως ότου ότου εκπληρωθεί και ο τελευταίος άθλος.
Ο Ηρακλής είναι πια Κοσμοσωτήρας. Δρα ως μεταβιβαστής φωτός και ως μετασχηματιστής. Έχει ξεπεράσει το ανθρώπινο και τοποθετείται πια στο Θείο.
Θάνατος της προσωπικότητας. Το τέλος του ζωδιακού κύκλου.
mythagogia.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου