Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

Ησυχία

Έχει λεχθεί: «Η ησυχία είναι η γλώσσα που μιλάει ο Θεός, και όλα τα άλλα είναι κακή μετάφραση». Η ησυχία είναι στην πραγματικότητα μια άλλη λέξη για το χώρο..

Όταν αποκτούμε συνείδηση της ησυχίας όποτε την συναντάμε στη ζωή μας, αυτό θα μας συνδέσει με το άμορφο και την άχρονη διάσταση εντός μας, με εκείνο που είναι πέρα από τη σκέψη, πέρα από το Εγώ. Μπορεί να είναι η ησυχία που διαποτίζει τον κόσμο της φύσης ή η ησυχία στο δωμάτιό σου τις μικρές ώρες του πρωινού ή τα σιωπηλά κενά μεταξύ ήχων. Η ησυχία δεν έχει μορφή – αυτός είναι ο λόγος που δεν μπορούμε να έχουμε επίγνωση της μέσω της σκέψης.


Η σκέψη είναι μορφή. Έχω συναίσθηση της ησυχίας σημαίνει είμαι ήσυχος. Είμαι ήσυχος σημαίνει είμαι συνειδητός χωρίς σκέψη. Ποτέ δεν είσαι πιο ουσιαστικά, πιο βαθιά ο εαυτός σου απ’ ό,τι όταν είσαι ήσυχος. Όταν είσαι ήσυχος, είσαι αυτός που ήσουν πριν πάρεις αυτή τη σωματική και νοητική μορφή που ονομάζεται άνθρωπος. Είσαι επίσης αυτός που θα είσαι όταν διαλυθεί η μορφή. Όταν είσαι ήσυχος, είσαι αυτός που είσαι πέρα από την εγκόσμια ύπαρξή σου: συνειδητότητα, άμορφος, αιώνιος.


Eckhart Tolle


nekthl.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου